långtråkigt..

å så fick jag lust att skriva en blogg såhär en fredagskväll i mars oxå.

Händer inte mkt här, har ganska tråkigt rickard är på kickoff och jag är hemma själv, har setat i tv soffan å kollat på lite tv och unnat mig lite godis. Synd bara att det typ är gott i 5 minuter sen vill man inte ha nå mer...aja

Nu vet jag inte vad jag ska göra, finns inge roligt att kika på på tv:n och läsa (som jag hade planerat att göra ikväll) känns bara inte nå lockande. Suck säger jag bara.

Inte har jag någon aning om när herrn kan tänkas komma hem, å tydligen inte han heller...så jag får gott sitta här i ensamheten å rulla tummarna eller nått.

Imorgon blire jobb, vilket betyder att väckaklockan ringer 05:15 imorgon bitt (Y) great! känns sådär om jag ska vara ärlig, hade vart mkt skönare att vara ledig så man slapp tänka "hmm jag borde kanske gå å lägga mig om en stund" hela tiden...i och med att rickard inte är hemma har jag en känsla av att jag inte kommer kunna somna ordentligt (som vanligt när jag är själv) och när han väl kommer hem (om han kommer hem?!) så kommer jag troligtvis att vakna och då ha svårt att somna om igen, så ja morgondagens jobbpass ser jag helt enkelt inte framemot såå mycket.

MEN morgondagens jobbpass betyder att det bara är EN dag kvar tills vi ska till sthlm å se på metallica :D wihooie! ska bli skoj skoj skoj! :D Så på söndag bär det alltså av neråt landet till huvudstaden och till Globen för att se Metallica live ;D det är inte varje dag, så om jag kommer igenom morgondagens jobbande så är det inte långt kvar alls, vilket får en på lite bättre humör iaf :D

Hmm...ja du...vad mer ska man skriva? börjar redan bli ganska långt så ska nog avrunda här...

Vi köpte en ny soffa för några veckor sedan :D det vart hur bra som helst! I LOVE IT!!! :D

Nä nu ska jag väl återgå till att stirra på tapeten å undra om man inte borde gå å lägga sig snart...

Hadé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback