fort work work

Ja kvällen blev som jag förutspådde väldigt lugn, om man bortser från att garageporten inte vill fungera som jag ville å hon som skulle jobbat natt i natt ringde vid 20 snåret å berättade att hon var magsjuk, så hon kunde inte komma in å jobba (Y) grwat tänkte jag. Hur gör jag nu?! så ja jag gjorde det enda jag kunde göra, jag började ringa runt hejvilt för att få tag i någon som kunde komma in och jobba natt. Det gick inte så bra...tyvärr. Ringde säkert en 6-7 olika personer men INGEN kunde/hade tid möjlighet eller ens lust...så ja därför sitter jag här än och kommer alltså att gå härifrån med 12h jobbade ikväll/natt ;P samtidigt som det är jobbigt att sitta här i 12h äre rätt najs med pengarna :P så ja jag tänker då inte klaga iaf :D hehe hade ändå inte haft så mkt annat för mig hemma så detta är helt okej. Men det är ju själklart jobbigt när någonting sådant här händer. Fick ju lite lätt panik när hon ringde å sa att hon inte kunde komma in å jobba inatt. Kände kallsvetten på en gång. Visste på en gång att det var dömt att misslyckas att få in någon som skulle kunna ta nattpasset inatt med tanke på att det är natten till midsommarafton vi snackar om. Det är klart att ingen vill/har tid för det, folk har väl annat planerat!

Nä nu ska jag återgå till att försöka hålla mig vaken de sista 2h jag har kvar att jobba :) tur man sov läääänge idag da ;D hehe

Glad Midsommar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback