problem ?

jag verkar seriöst ha allvarliga problem, jag är ap trött hela jäkla dagen men när jag väl kommer i sängs så kan jag inte sova om det så skulle ha gällt mitt liv. va fan lixom?! vad äre för problem? är man trött ska man sova, ska man upp å jobba kl 06.45 imorgin SKA MAN SOVA så är det bara. Men tydligen inte för mig, är jag trött kan jag för allt i världen inte sova och ska jag upp å jobba på morgonen ja då skulle jag nog inte ens kunna somna om så mitt liv stod på spel. SUCK!

Nä nu ska jag lägga mig i sängen igen och se om inte herr john blund kan ta och besöka mig med å kasta lite grus i mina trötta små blå ögon. Skulle vara trevligt (:

Kommentarer
Postat av: Anna Ivars

extra extra, blogg byte :P

Postat av: Kerstin

SKRIV MERA BLOGG!!

2008-04-10 @ 17:56:10
URL: http://kerstinulusoy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback