länge sen sist...

Tänkte passa på att skriva nått så här mitt i natten, var ju ändå ett tag sedan sist...och att jag är dålig på att uppdatera det har vi redan konstaterat så :P men ibland så får jag ett ryck, som nu tex.

Sitter här och borde igentligen sova, är nog tröttare än jag tror, men känner helt enkelt inte för att lägga mig, och vad kan man då göra om inte blogga :P

Snart är det jul och det ska bli kul. Iår ska det firas i säter tillsammans med Rickard och hans familj, ska bli kul :) Mamma och Pappa ska åka ner till skåne och min bror och fira med honom å hans familj, men vi stannar som sagt hemma.

Var iaf och firade lite mini-jul med mamma å pappa igår hemma hos dom. Vi åt god julmat, mammas julmat, mumma, drack gott och hade det allmänt trevligt bara julklappade gjorde vi å, och jag räknade ut att jag och mina föräldrar nog är släkt haha :P

Idag har det inte hänt mkt, va i Falun och gick runt å kikade på stan och både jag å rickard hittade lite nytt, alltid trevligt, speciellt när man inte planerar att köpa nått men hux-flux så står det där du vill ha bara framför ögonen, muy bien :) annars har det som sagt inte hänt så mkt idag, var i falun till sen eftermiddag, fikade å myste hemma hos mamma å pappa. Åkte hem och käkade middag, det bra med att mamma å pappa åker bort snart är att jag å rickard fick alla rester så nu lär vi inte behöva laga mat på några dagar :D alltid skönt, speciellt eftersom att det bara är må och ti kvar tills vi ska iväg lite :)

Ptja så mkt mer har nog inte hänt idag, myst hemma och kollat på tv och bara slappat, det var väldigt skönt.

Nu när jag sitter här å tänker att julen närmar sig och att det faktiskt är julafton om bara ett par dagar så inser jag att det börjar brinna i knutarna för att hitta ett x-jobb som jag ska göra i vår och jag har ingen aning om vad jag vill göra eller hur eller nånting käns det som just nu :S

Så om det är någon som har ett x-jobb inom datateknik liggandes och skräpa så kan ni ju höra av er :)

Nu ska jag nog ta å förflytta tv-tittandet från tv soffan till sängen och försöka sova.

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback