worlds greatest!

Du är seriöst helt fantastikst sjuk jäkla bäst älskling! Jag kom hem från jobbet idag, duschade, och la mig sedan i sängen för att vila, älsklingen åkte på möte. Sen när han kom hem, hade jag (såklart) somnat. Så han väkte mig, han frågade vad klockan var och jag gissade nyvaken som jag var på typ 14 tiden, men så var icke fallet, utan klockan var närmare 17 HAHA så sjukt länge jag sov da :P men det var välbehövligt.

Vi hade bestämt att ha en mys kväll ikväll, så jag hade frågat honom hela dagen vad han tycke att vi skulle göra idag, så när han väckt mig sa han:

Vi ska först gå ut och äta, sedan ska vi på Bio, jag bokade biljetter igår.

Då har denna fantastiskt söta kille planerat värsta mys kvällen för oss och tog med mig på bio. :) Blev så glad! Han är bara så himla bra och jag älskar honom av hela mitt hjärta! Han är min och jag är tok förälskad i honom <3

Såg iaf filmen 21 ikväll, den som handlar om blackjack och hur man räknar kort å så. Väldigt bra, har ni inte sett den rekomenderar jag den varmt. Kanske inte världens mest händelserika film i action väg å så, men den var sjukt jäkla intressant och förbannat bra gjord! :D massa + till den filmen från mig :)

Tyckte det var väldigt lägligt att jag hade bestämt att skriva i min blogg, som varit tämligen händelselös de senaste månaderna, eftersom när jag kom in här så ser jag kommentaren "SKRIV MER BLOGG" som Kerstin så fint lämnat i mitt senaste inlägg. hihi Så nu Kerstin har jag lämnat ett par ord för de som kan finna mitt liv intressant :) hihi

Måste ju nu när jag ändå håller på att be om ursäkt för den otroligt dåliga uppdateringen av denna blogg. Problemet är ju så att jag oftast bara skriver om det är nått som tynger mig. Och just nu är mitt liv bara så underbart himla underbart bra! Men jag ska verkligen FÖRSÖKA finna lite mer tid, så jag lite oftare än det varit nu kan uppdatera alla intresserade av mitt liv :)

Ha det gött så får vi se när jag skriver nästa gång :)

Kommentarer
Postat av: kerstin

haha =) Jag fick nästan en chock när jag såg att du skrivit här! Va roligt att läsa att allt är bra i ditt liv! =D =D =D!

PUSS SWEET! =)

2008-04-30 @ 17:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback