poängtering

ojojoj, hur kunde jag påstå något sådant!

Måste göra en rättelse från förra bloggen, jag skrev att jag va hemma hos hanna å blev bjuden på pot.sallad, men nu måste det rättas till här, det var potatis grantäng, å inget jäkla pot.sallad, det ska poängteras att Hanna inte serverar sådant skräp (enl henne sj) :P men som sagt! det var potatis gratäng, rostbiff å sallad som serverades, inget mer å inget annat :P Måste ju tillägga att det var rostbiffen som kronglade till det för mig, för man får alltid (nästan iaf) pot.sallad till rostbiff ;P hehe...

Så, då var det sagt! hoppas du är nöjd nu hanna! :D hehe

Nu måste jag plugga vidare...

PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Hanna

detta uppskattas något oerhört.. jag var rädd för att folk skulle få fel bild av mig om det står att JAG serverar potatis sallad...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback