I need a hug!

Så sitter man här på jobbet igen och har nu igent att göra innan klockan 04.00 (klockan är runt ett tiden på natten i skrivandets stund)

Som vanligt är det rätt lugnt här under söndags natten, men tro inte att jag inte haft nå strul för det..suck

Fick krångel med datorn när jag skulle göra lite bra saker, så jag fick lov att stå å pilla med den, och under tiden så kommer det gäster som ringer på ytterdörrarna för de vill in på hotellet, men tror ni jag hör detta? Nej, såklart INTE! (DOH!!!) ska kanske nämnas att datorn som kronglade ligger en bit ifrån receptionen, så när jag kommer tillbaka ringer telefonen för fullt och när jag svarar får jag veta av en arg röst att de minsann stått å väntat jätte länge och att detta va ju såååå himla dåligt!

Så jag ber dem komma tillbaka till framsidan och säger med lugn och säker röst att dörrarna nu är öppna. Några minuter senare ser jag dem komma jag tar några djupa andetag och förbreder mig på att de ska komma någon fin kommentar och så. Helt korrekt hasplar de ur sig en massa och är skit förbannade. Jag ber så hemsk mycket om ursäkt och försöker förklara för dem att jag hade en dator som havererade lite för mig och att jag stod vid den och alltså inte hört när de ringt på dörren, hjälper det? Nej. mina ursäkter verkar bara göra dem mer och mer irriterad och sura. Jag försöker förtvivlat resonera med dem men det enda jag får höra är massa skit. TACK för den lixom! Jag var (är!!) trött och sen var jag stressad över att datorn inte fungerade som den skulle och att hela systemet var på väg ner, men inte har de något överseende, jag vet att det är kallt som satan ute, men vafan inte gjorde jag det med flit heller!!! Så tack! Tack så himla mycket för alla de snälla orden ni gav mig! (ironi) SUCK

Jag behövde (behöver?) en kram, varför ligger alla andra å sover?! DOH!! Jag FÅR inte ta åt mig av sånt där, men ja det är inte så jäkla lätt alltid. Jag vet att man får skit inom detta yrke men ändå. Lite förståelse måste det väl ändå kunna ha...jag FÅR INTE TA ÅT MIG!! varför gör jag det ändå da? =/

Men nu är allt lugnt här, har fått klart det mesta nu, har som sagt ingen mer att göra förrens om några timmar weei...jag är trött, jag vill sova, jag vill hem!

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback