at work

ja då satt man här på jobbet igen och har inte mest för sig är trött och seg i huvudet, men det går än så länge fin fint :) ska förhoppningsvis fortsätta på det viset resten av dagen :) har jobbar 1½h av 8h nu woho! ;D tiden flyger ju bara förbi (eller kanske inte) haha ska vänta tills klockan bli närmare 9.30 sen ska jag ringa och kolla så att min älskling har vaknat ordentligt och kommit upp ur sängen (eller om man ska ringa tidigare? nää låter han sova så länge som möjligt) :) Han är så snäll så, han ska laga mat så det bli mat till honom och sen ska han ta med sig en lunch låda till mig plus att han ska se till att det ska finnas så jag bara har att värma när jag kommer hem sen :) Han tar sådan bra hand om mig ;D och jag älskar honom något obeskrivligt mycket! <3

Snart nyår, undra vad som händer då, någon som har nått förslag? :) Julhelgen har iaf varit underbart mysig och bra, även om det pluggats en hel del mindre än det var tänkt men ändå xD hihi Det har varit full stuga hemma hos oss, bror min med hela sin familj kom upp jag hade rickard där :) så nu har han träffat större delen av min släkt å det gick finnemang :D Massa god mat har ätits och massa bus har det blivit med de söta små busungarna jag har till brorsbarn :) hihi


Jag älskar dig min älskling, du är det bästa som hänt mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback