02.26

ja nu börjar det bli riktigt sent här, och jag är så trött att jag nästan mår illa....fast när jag känner efter lite så kan vi nog stryka nästan...usch gillar inte att må så..:S det är lite små jobbigt!

Jag har igentligen inget vettigt att skriva här just nu, måste bara sysselsätta mig med nånting annars lär jag somna, å det vet jag inte om jag vill riktigt, eller asså, jag vill sova, men ja jag vill hellre sova när jag jobbat klart så om jag inte sover nått nu så borde jag ju kunna somna mkt lättare sen när jag slutat, eller?

För att sysselsätta mig nu på småtimmarna har jag läst lite kryptografi (ligger nu på sida 18) kanske inte läst SÅÅÅ mkt, men det är ju så stor risk att man somnar när man sitter å läser ju. suck. Fastnade lite på WPT (world poker tour) det va spännande faktiskt så jag blev lite distraherad från läsandet. Men nu har det tagit slut och jag sitter här å gör inte mest förutom att vara förbannat trött...:/ men ska väl försöka läsa lite till, har ju en del tid att döda från nu fram tills kl 07.00 (4,5h för att vara exak) (Y) yaay det är najs (eller inte) jag är trött och vill ha min säng nu å sova!! fast det behöver inte vara min säng, vilken säng som helst skulle jag kunna säga skulle gå bra, fan tror inte ens det behöver vara en säng, en kudde eller nått annat som kan anses vara lagom mjukt å en filt eller annat lämpligt värmande  på en relativt mjuk/mörk plats skulle nog å fungera, jag är inte så kräsen just nu. ;) hehe längtar tills jag får lägga mig i sängen nu, har nästan jobbat halva passet nu :) 9.45h sitter jag här å pillrar. Väldigt lååånga 9.45h om jag ska vara ärlig. Fast de första 2-3h går ändå rätt snabbt, det är de sista timmarna som är jobbigast, när man är som tröttast och har som minst att göra faktiskt (konstigt va?!) hehe

Ojsan blev visst rätt mkt skrivet i denna lilla ruta nu (igen) jag har visst ingen att prata med eller annat skoj att fördriva tiden med så jag måste skriva lite ^^

Nu ska jag försöka återgå till min kryptografi och faktiskt försöka plöja igenom de resterande 83 sidorna. Oh guuud va jobbigt det där lät...83!! sidor kvar?!! känns inte som man kommer nån vart juh...DOH!!

aja slut ojat för min del just nu, kanske återkommer lite senare (eller tidigare kanske?) hahaha

puss hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback