tankspridd

det är nog jag i ett nötskal det...haha jag glömmer saker å är allmänt disträ nu för tiden...inge bra det! Men jag ska göra slag i saken, jag ska ransaka mina tankar och känna efter vad det är jag vill med mitt liv! Vad vill jag jobba med, vad ska jag göra sen? Hur kommer min framtid att se ut? Vart kommer den utspela sig? Vad kommer hända?

Ja den ända som kan svara på detta är jag själv, i samarbete med tiden, måste ta lite tid till att fundera nu, och känna efter. Det är inte lätt alla gånger jag vet det, men ja jag måste verkligt ta itu med bamse knuten som finns inuti min skalle nu. Ta det steg för steg, nästa upp det ena trasslet efter det andra, andas lite emellan och gå på nästa knut och nästa fram svaren som jag vet måste finnas där inne. För visst måste det finnas svar? Det måste det, annars kan jag nog faktisk gå under på riktigt...jag måste veta säkert...tänker inte chansa, har gjort det så många gånger förr...måste ta ett steg i taget lära känna mig och mina tankar. Sluta låta dem komma över mig som en svallvåg, utan ta dem en och en lungt och metodiskt. Det borde lösa det mesta.

Måste ändå vara ärlig, under omständigheterna så mår jag fortf bra, och det är det många som jag står i tjänst till för det. Skulle inte kunna må som jag gör utan er! <3

Kommentarer
Postat av: Carro

som jag skrev på msn, tänk gärna ut en livsplan för mig med. jag är fan vilse så det skriker om det.
går och plockar med lite pillerburkar idag så länge, kanske får idéerna att sprudla!

Postat av: Carro

kommer bli tokigt ös!
hur ska ni åka dit? jag o angelica tar nog hennes bil!
och ja, att jobba tidigt suger balle. men jag överledve!

2007-10-01 @ 17:04:49
URL: http://fittler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback