måste börja träna...

Jag måste börja träna igen, måste komma i lite bättre form, har nog aldrig varit så här otränad förr...känns konstigt :S Inte för att jag tycker att jag är överdrivet tjock eller nått..men ja jag hade gärna velat vara i lite bättre form igen, men samtidigt trivs jag rätt bra. Jag vill inte bli en tjockis...det skrämmer mig. Jag vill vara lika vältränad som jag va förrut, saknar min platta mage, och mina muskler...skönt att det är vinter snart så man får gå i massa tjoka kläder så man inte syns :) ska nog seriöst försöka börja träna nu i höst/vinter är bara lite svårt med min näsa...inte så lätt att träna om man jämt är täppt i näsan. Kan jag få min remiss smaaart?!?! Men gymma det borde jag kunna, det är rätt skönt oxå, måste bara ha någon som kan visa hur alla makapärer som finns där fungerar, för jag fattar aldrig :P haha men man kan inte vara bra på allt heller så..:P hehe

Kommentarer
Postat av: elin

men jag meeeeeeeed

2007-10-24 @ 15:30:28
Postat av: mackan

ja e på!

2007-11-12 @ 01:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback