hey there delilah

Det verkar som att allt kanske kan ordna sig till det bästa ändå. (: Känns som det nu iaf, och det känns så bra och så skönt att kunna säga det (: hihi

Igår bestämade sig jag å Angelika i min klass för att vi inte ska läsa C# kursen längre, utan vi ska försöka byta ut den mot en annan kurs istället, förhoppningsvis ska vi kunna byta den mot en juridikkurs *hoppas* (:

När vi hade vart å snackat med Annette (som håller i sånt där på skolan) kändes det verkligen som en sten föll från mitt bröst, jag kunde koppla av på ett sätt jag inte har kunnat koppla av på på hela den här terminen, jag har seriöst haft ångest utav bara f*n pga den där kursen! Tack och lov verkar det som att det kommer ordna sig! weei ^^,

Idag har det blivit slappa heela dagen :) hehe vaknade 12 skööönt med sovmorgon för en gångs skull :D hihi Å nu sitter jag här å tar n kortis paus i mitt Prison Break tittande ;D hehe som jag nu ska återgå till att se :P

Puss hejs! ^^,

Kommentarer
Postat av: Angelika

vi kommer att lyckas *hoppas* iaf....

Postat av: TS

EHY?! prata ut skägget xD jag vill med ha ! ;D

2007-10-04 @ 18:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback