tydligen dags att blogga mera har jag hört...

det va en liten fågel som viskade något i mitt öra om att jag bloggat för lite på sista tiden...haha...senaste inlägget är ju från i Lördags...inte såå länge sedan. men iaf...

Idag har jag fått klart lab 1-4 å skickat in dem nu! skööönt! :D Imorgon blire en välbehövlig sovmorgon å sen luncha med världens bästa Hanna på kompis [mat & prat] på kupolen, och efter det ska jag för ovanlighetensskull sätta mig i skolan å plugga...jääj...skoj eller hur...?

Livet är en underlig sak, det bjuder på så mycket, får en att ställa så många frågor. Det får en att förundras över hur saker och ting egentligen är. Ibland kan man inte hjälpa det, man måste hel enkelt analysera massa...Vad är det egentligen för värld vi lever i idag? Det är snart sommar och det medför viktiga tankar som "jag måsre bli brun" och ha den perfekta magen till beach 2007, jag vet med mig att jag oroar mig precis lika mycket som vilken annan tjej som helst, men det stör mig. Det finns så himla mycket annat att oroa sig för istället. Typ som "hon har samma topp som mig, så nu kan jag inte använda min längre" SUCK lixom...so det finns en människa med likadan topp som dig...GET over it! okej?!?! Alla har vi gått och blivit så ytliga. Hanna konstaterar en VÄLDIGT tänkvärd sak i sin blogg, hon fick sig en så kallan uppenbarelse här för någon dag sedan när hon steg in på krogen en lördagkväll. Alla ser identiska ut, killarna springer runt i sina märkes jeans å rutiga skjortor (jag har inget emot rutiga skjortor) och alla tjejer går runt i sina kort kort korta klänningar som knappt täcker ett barn äns...och leggings självklart! (jag gillar leggings oxå) det är väldigt sant det där...men det är väl värden vi lever i idag...tydligen...hmm ytlighetens världe det det ända vi tänker på hur vi ska se snyggast ut. Typ "jag tar den kortaste kjolen jag hittar och sen klipper jag av den lite till för den ska vara ännu kortare, DÅ blir jag snygg" hmm...vet inte om jag tycker det nå...aja men men...

That's it for me!

Kommentarer
Postat av: joel

Jag har ingen rutig skjorta tror jag. Har en randig.
Den ska jag ta idag, igen. Har inte kort-kort heller. Men det kanske är mer normalt.

2007-05-30 @ 10:52:10
Postat av: nathaly

aaa så himla trött på alla ytliga killar!!! när var det sist träffade en jordnära kille på krogen som inte tänker på hur man beter sig och oroar sig över vad andra tycker..som söker en tjej som passar perfeket för ett fack...säger det bara så jävla trött på alla ytligheter

2007-05-30 @ 23:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback