phest @ moongate today!

Idag äre fest på mångatan 4 våning 2 :D jag läääängtar massa! snart ska jag äta, sen åka till blg, å hem till Nathaly (som ordnar festen) å sen göra mig iordning där å sen vet jag inte vad som är inplanerat fram tills 20.00 då resten lär droppa in å DÅ blire FEST  å DÅ ska vi ÄGA!! :D Helt enklet bara göra det vi är bäst på, alltså vara bäst ! :D hihi vårat crew jag säger då det! ojojoj, inte mycket som slår det alltså, hmm skulle nästan kunna påstå att det är INGET som skulle slå det! :D hihi massa <3 till alla! :D LOVE U!!

JAG ÄR SNAAART 20!! hahaha så här mkt har jag nog inte längtat till en födelsedag sen jag va hmm få se nu...8 9 år? :P HAHA

PUSS PUSS nu ska jag kika till min maat! :D hungrig!

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha vafan..här hypar vi upp oss till max.
Jag ska till mångatan jag med, kanske svänger förbi o säger grattis till er två rå. Sånt som visar sig!
Ha en stört skön kväll annars.

Postat av: Hanna

Idag är du 20!!!! Gå till systemet unge! :D

2007-05-12 @ 09:25:34
Postat av: elin

It was HÄRJ HÄRJ HÄRJ!

2007-05-12 @ 22:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback