jobb, idol och massa skratt!

Idag har varit en lång dag, gick upp vid sex tiden imorse å tog mig till borlänge för att jobba, vart klar med det runt klockan ett typ...gött med korta dagar! :D Sen tog jag mig från Brage till typ Folketspark, där jag träffade Nathaly å Malin, som satt på gräset å njöt av solen å var moralisktstöd för Björn som skulle anmla sig till idol :D hehe och mycket rikigt i kön hittade jag Björn. Inte långt senare dök även Stefan upp som hade blivit skickad till att leta rätt på något att äta åt björn. Han kom tillbaka lagom tills björn fick anmäla sig, sen blev det mer vänta vänta å vänta, sen dök Ivars å Elin upp, sköna tjejer det där ! :D Fanns mkt skoj att titta på så det va trevligt att sitta där på filten å bara slappa. Efter mycket lång väntan kom Björn ut igen efter att ha fått sjungit för juryn (vid detta laget hade även Nathakly tagit sitt förnuft till fånga å anmält sig till uttagningen) men kom tyvärr inte vidare för att få träffa den rikiga juryn :/ jag tycker han borde ha gjort det JA...men iaf...nu skulle man kunna tro att väntan va över, men efter att ha skjussat hem Stefan, Björn å Ivars så åkte ajg tillbaka för att vara moraliskt stöd för Nathaly, kunde ju inte lämna henne där lixom ;) och sagt å gjort, så går den söta å sten coola flickan och går vidare (jag visste väl det) Så nu ska hon få träffa den riktiga juryn! tihi Nathaly är bara SÅ himla bra <3 me like!!

Sen när Nathaly var klar och allt så gick vi hem till Malin å fikade lite å pratade, sen gick jag å Nathaly vidare till McDonalds å firade med glass, det va gott, sen tog vi en promenad i teknikdalen å njöt av den fina kvällen. (bilder finns på bilddagboken) Och sen åkte jag hem då var väl klockan närmare tio eller så...kom hem strax innan halv elva, lagade lite mat å käkade, å nu ska jag hoppa in i duschen å sen sova! :) hihi Det har vart en låång och innehållsrik dag! JÄTTE skoj! :D men nu är jag lite trött i ögat!!

Natti Natt!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

iiiits säger jag bara.. förresten kolla tiden jag skriver det här.. och jag är redan på jobbet.. och det här 'r vad jag får betalt för... läsa din blogg! muahaha

2007-05-07 @ 06:32:06
Postat av: Bjömpa!

Tack för stödet du :P hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback