inte varje dag man kan säga...

...att man satt i skolan tills 22.00 en fredag! Men det va vad denna flicka gjorde idag...haha haft en bra dag iaf! :D

Började med att sova tills jag vaknade (doh?) ingen väckarklocka asså :P tog det lungt å så på morgonen, käkade lite kollade på några avsnitt av heros (mkt bra serie det) å slappade, tills jag kände att det va dags att ta sig in till borlänge för att sätta sig i skolan å få klart lite laborationer vilket jag ängnade mig åt mellan typ 14.30-16.00 eller så...sen träffade jag världens vackraste finste och goaste bästa ANNA! <3 jag har kommit fram till att hon är bra att ha! ;) hihi me love massa massa jätte mycket! <3 Vi tog en lång fika på Wayne's trevligt att få se flickan innan hon rymmer till Turkiet (kommer sakna henne massa) Sen vid en sådär 18.00 kände vi att det va dags att dra sig från Wayne's och gå åt olika håll...hade väl egentligen tänkt åka hem, men kom på den smarta idén att gå förbi datasalen en kortis...å pilla vidare lite med laborationerna, så det gjorde jag.

När klockan är runt ja va var den egentligen 21.?? nånting med andra ord...ringde mobilen å det va papsen som undrade vart jag tagit vägen...sen satt jag där ett tag till Nathaly kom och gjorde mig lite sällskap! snäll den flickan <3 hon är å bra att ha! GILLA MASSA <3 sen vid tio tiden tyckte jag att det va dags att plocka ihop och dra sig hemmåt igen. Fick iaf rätt mycket gjort och det va väldigt skönt! Nu har jag bara lite strö uppgifter kvar på labb 1, 2 och 4 :D inte alls så många! :D hihi sen var det labb 5 ja...hmm får bli nästa vecka det..ska göra min usb-sticka bootbar och få in ett operativsystem på den..och någon form av forensiskt verktyg så man kan göra en "on the sceen" utredning av en dator eller liknande.

Nä nu ska jag äta lite jordgubbar och melon! :D MUMS

PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback