imorgon

ska jag klippa mig! det är väldigt välkommet! :D lite förändring i vardagen sådär! Min present till mig själv! Man måste ju få unna sig själv lite ibland lixom! Funderar även på att gå förbi spa & sport å beställa en behandling! :D HAHA ska iaf kolla om de har nån tid innan fredagen så man är snygg å fräch till födelsedags festen! :D hihi

Fast pga att jag ska klippa mig har vi nu kommit till dagens i-landsproblem, eller ja morgondagens kanske ;) HUR SKA JAG KLIPPA MIG? det är den stora frågan Får se hur det blir...har INGEN aning, vill ha nått nytt men vet inte riktigt vad...hmm..

Jag längtar massa massa massa, först tills imorgon, sen tills på fredag å sen...hmm P&L, stephen lynch m.m m.m! :D:D

Kommentarer
Postat av: Hanna

klart du ska ge dig själv en trevlig behandlaning... du fyller ju som sagt år... kan du komma hit och laga min shift-tangent förresten?? :P

2007-05-08 @ 14:09:20
Postat av: Hanna igen

nej jag lagade precis den själv... hihi

2007-05-08 @ 14:10:57
Postat av: Bjömpa!

Kör på en GI-Jane, Helrakat :D

Postat av: Angelika

ska bli spännande att se ditt hår ikväll om du kommer på festen min. det kommer s'kert bli assnyggt som allting annat! det ska bli spännande o se vad natalie har hittat på för dig oxå, hehe!

2007-05-09 @ 10:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback