förra inlägget...

hade ett smärre nervöst sammanbrott hehe...oops...men det är så himla skönt att bara få skriva av sig när man känner sig frustrerad! Men jag hittade iaf FDA_01 tillslut och lyckades faktiskt förstå mig på saker å ting lite granna! :D jääj, har dock fortf massa massa kvar att göra...men aja orkade inte stanna kvar nå längre i skolan nu, så jag åkte hem, är hemma nu, har käkat lite det va gott! :D Och väl behövligt ;) Me like food! :D

Mår iaf bättre nu! Fast jag ska vara ärlig, det är inte lätt detta nån stans! Livet är en dans på rosor men en svår sådan! ;) hihi...

Ska väl packa snart nu å...åker ju till skåne inatt! känns en aning jobbigt även om det ska bli så himla skoj! :D Känns som att jag har aldelles för mkt kvar att fixa innan jag kan koppla av av lite "semester" fast semester är nog fel ord..hehe ska ju träffa brorsbarnen, lär ju behöva semester efter det! ;) HAHA men ska bli så himla skoj att träffa min bror, han är så himla BÄST! han är nog en av få som faktiskt kan lugna mig....finns nån till som faktiskt lyckas med detta, du vet vem du är för det har jag sagt till dig, skönt att ha nån sån där som lixom vet vad man ska säga för att få en annan att slappna av! ;)

ska avsluta detta inlägg med att tala om hur himla mycket jag älskar mina vänner! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback