=/

sitter i skolan, i datasalen, och försöker komma ikapp med lite labbar, men allt arbetar emot mig...filer som jag ska ha för att kunna genomföra laborationerna hittar jag inte. Programen fungerar inte som det står att de ska fungera...datorn är seg (men det är mitt egna fel) Så det enda som jag får ut av detta är förutom ett mindre glatt humör, är känslan av att detta kommer gå käpp rätt åt helvete allting, som att jag inte kommer kunna klara detta som att ajg ahr tagit mig vatten över huvudet, jag får tårar i ögonen, men vill inte gråta, samtidigt som jag vill gråta för det är skönt att gråta, men det känns så himla fånigt, fjantigt och patetiskt, "här sitter jag i en datasal i skolan å bölar lungorna ur mig..." nej tack...jag hatar att vara stressad, jag förstår inte varför jag hela tiden sätter mig i dessa situationer...varför lär jag mig aldrig? Kommer jag att klara detta? Är jag tillräckligt duktig? Jag har världens sämsta självförtroende just nu. Känner mig dum å dålig...kanske är så att jag faktiskt är dum...det kanske inte är på skämt folk säger det, jag kankse verkligen på riktigt är det...blond å dum i huvudet...men då kanske allt är som det ska? Det kanske inte är meningen att jag ska känna mig bra nån gång?

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ snart orkar jag inte mer...=/ jag hittar inte FDA_01 dumma dumma dumma!!

=(

Kommentarer
Postat av: Anna

Hörruduuu SNYGGING! nog kommer du att klara det där! visst känns det tungt och svårt nu och det kommer säkert inte vara en dans på rosor, men du kommer ta dig igenom det och fixa det :) och du är inte dum!!! hörru inga såna tankar tack <3 du är för fin, bra, underbar för det :) för om du är dum tänker jag oxå vara det :D Du är betydelsefull :D

2007-05-16 @ 18:43:17
Postat av: Anna

haha fan såg precis att allt jag skrev inte kom med va fan :p skrev att om du är dum så är jag oxå dum ! du är ovärderlig och otroligt underbar :) Mycket värdefull!!!! <3

2007-05-16 @ 19:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback