trött...

ja inte undra på det, klockan är nu kvart i tre på morgonen å jag har fortf inte somnat...here we go again...

han nästan klart med alla moduler idag, bara elvan kvar, fortfarande ingen under 70% :D nööjd, men det blir ingen tenta för mig imorgon, det är jag inte redo för...

ska plugga lite mer, så jag verkligen kan det! sen ska jag göra lite ärenden på stan å...måste gå förbi telia butiken å säga att det är nå fel med min faktura...jämt ska det krongla...

sen måsta jag köpa lite små krafs...haha


sen plugga lite mera...


jag vill sova...jag är jätte trött...svider i mina ögon...dax att försöka somna igen..

hej

Kommentarer
Postat av: Joel

Hejsan, det där var bättre. Inte lika lång blogg :) Lättare att läsa då :) Du får väl ta en sängfösare om du inte kan somna, Snart ska jag till skolan, tänkte sitta och värma upp stolen innan tentan. Vi ses Kramar

2007-03-22 @ 08:11:36
Postat av: Hanna

hahahaah... gå och lägg dig nattuggla!

2007-03-22 @ 11:09:27
Postat av: mackan

sängfösare är faktiskt inte en dum idé :) Lycka till med plugget.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback