torsdag

japp så sitter man hemma för en gångs skull innan man ska ut på kåren da...missade ju bussen imorse så jag fick LOV att ta bilen, å det blev jag sur över...haha men man ska inte tjata å ha sig på mig när jag är stressad...inge bra inte...måste lungna ner mig lite ta ett par djupa andetag å låta allt lösa sig bara...:P

som sagt, ska ut på kåren ikväll...skoj skoj! Ska förfesta med Nathaly å emelie innan kanske nån mer? vet ej...visar sig...herrmiddag denna vecka...(va dammiddag förra juh) trevligt! :D

Pluggat har jag å gjort idag...hunnit med ett modul test (SKÖÖÖÖNT) nu har ajg bara 10 kvar da...haha...:) men men får la bli till att sitta imorgon eller nått sånt...aja...

måste LÄSA LÄSA LÄSA tills ögonen blöööder...så jag lääär mig så jag kan klaaarta tentorna...MÅSTE MÅSTE MÅSTE!! nu jäklar är det JAG som SKA ta TAG i saker här va...MÅSTE!! VILL å för den delen så...:P

Bilder från kvällen kommer jag att lägga upp på bilddagboken, finns länk under länkar (dääär till hööger pekar)----> hihi

annars är adressen missblond.bilddagboken.se :D hihi...

nu ska jag försöka få tag i min mamma igen...måste åka å lämna bilen...jobbigt det där juh ;) hihi

PUSS PUSS MOAH! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback