torsdag

då hade jag tenta! Det gick bra, bättre än bara bra tilloch med! det trodde jag ALDRIG! Men guuu så skönt det va att få det gjort! ;) Perfekt lagom inför den mkt trevliga dammiddagen som va i går å...:D nu är jag trött...

ska krypa ner i sängen å sov, ska upp kvart i sex för at fara till jobbet imorogn, gäääääääääääsp

jag har redan sovit ett par timmar i tv soffan, hmm jag som skulle se på kill bill vol 2, gick inte så bra, få ta det nån annan gågn! :) hehe...

Idag satt jag i skolan flera timmar heeelt frivilligt å lekte med cisco routrar...haha fick en att krasha å dö iaf...längre än så kom vi aldrig, men OJ va man lär sig mkt av att sitta å testa...:)

Fast shit va seg ja va i skallen heeela tiden! ;)

NATTI NATT..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback