soooooooool!

sommar sommar sommar!

idag kändes det verkligen som att det va sommar ute! Har setat ute i solen heeela dagen (gick in å käkade lite lunch runt tre tiden på eftremiddagen) sen gick jag inte in förrns typ halv fem! :D hihi...jääj känns verkligen som sommar nu! :D hihi..jag har till och med fått lite linjer efter bikinin! :D hihi Det är lycka by definition så att säga :D hihi..


Imorgon har jag tenta, å den ska jag klara va det tänk, sen blire efter-tenta-öl i blg! :D gott! hihi...på fredag blire ta hand om mig dag med hanna :D sola lite på förmiddagen sen glass på stan å kolla läget, kanske har hunnit få in nå nytt sen vi va där sist? men jag tvivlar...ska iaf kolla efter nå nytt snyggt linne som jag kan ha på söndag! :D hihi...

sen blire nog till att vi ska sitta å va dumma å dryga till kvällen! :D För att citera Hannas mamma:

"Eftersom du ställer den frågan har ni väl själva utsätt er till världsmästare i den grenen, och jag själv tänker inte protestera."

Det va svaret hanna fick när hon frågade sin mamma om jag å hon va bra på att sitta å va fula å dryga! ;) HAHA

Nu tänker nog inte jag plugga nå mer ikväll (trött i skallen) ska gå å duscha snart! skööönt!

jag älskar detta väder!

I helgen ska vi ha SÅ SKOJ tjejer! hihi göra blg till en osäker stad (hm är redan osäker, kanske osäkrare da?!) ;)

PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: joel

GLHF idag det kommer gå bra, sen blir det tenta öl

2007-03-29 @ 09:03:09
Postat av: Hanna

hahahah.. 22.39: snart ska jag gå och duscha. Ja de beror väl på hur man definierar snart... hahh

Postat av: Beata

hmm... jag hatar tentor...

2007-03-29 @ 13:30:52
Postat av: Carro

va i helvete jessica =)
hade du kul i kupolen idag eller?
blire tentafest för dej..såntfall blire toksup för oss!!! =D

2007-03-29 @ 20:01:28
URL: http://carolineraden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback