så...

sitter just nu i skolan å har precis lämnat in min laborations rapport! skööönt! :D

har köpt biljett till DamMiddagen nu å! :D jääj! ska bli såååå skoj! Nathaly å Malin ska å gå! :D wiihooi! :D hihi...då MÅSTE det blir mkt folk på kåren! ;) hihi...

Ska väl dra mig hemmåt snart! måste läsa lite (läs mkt) CCNA :P hihi..ska ju jobba imorogn, å sen ut på kvällen! så jag vill få så mkt som möjligt gjort idag/kväll!

Igår hade jag en såndär dålig dag! De är jobbiga! Tur att man har kompisar som man vet älskar en hur jobbig man än är! :)

Skulle sova lääänge imorse hade jag tönkt, men vaknade vid halv åtta ungefär, för jag hade glömt dra ner rullgardinen, så då va det ljust i mitt rum, sen kunde jag inte somna om för jag blödde så hima mkt näsblod :/ uscha..men det fick över, när jag fick en blöt handduk i nyllet...:P haha...fan va fin den va efteråt asså, länge sen det va så illa. men men..sånt som händer när man är lite stressad, sover dåligt å är allmänt slut i kroppen! :/

Men nu så ska allt ordna sig! ska plugga idag! jobba imorogn, sen vila å plugga lite mer, sen ha skoj! :D sen PLUGGA lite mer på söndag! ska ta det lungt imorogn så jag kan plugga på söndag! VIKTIGT!! :D Sen på måndag blire möte med Thomas, å lite genomgång av sånt som jag har svårt för, men mitt mål är att inte ha svårt för det längre då, så jag kan visa honom att jag faktiskt kan detta! :D Sen så tisdag blir det Plugga med stort P :) å sen på onsdag blire till att klara skiten! (finns inget annat i min värld just nu SKA klara det!!) Sen torsdag! DAMMIDDAG! :D jääj! :D ska bli så skoj! sen ledig fredag! å sen jobba hela helgen! å sen PLUGGA igen! :D haha...men jag antar att fredag lördag å söndag lär bli plugg dagar å, för jag måste efter att tentan är gjord hinna ikapp på CCNA2 som jag ligger en så där 4 moduler efter eller så...:S men men det ska nog gå bra! Får jag lite hjälp så ska det nog inte vara några problem över huvudtaget! (hoppas jag!!)

Nä nu har jag inte tid att sitte här å slösa mer dyrbar tid! Måste ju hem å Plugga! :D hehe...ska bara ringa mamma först! hon kanske behöver hämtning! ;) hihi...

PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback