pluggdag idag

har setat å pluggat CCNA i princip hela dagen nu, började dagen lite lätt med ett avsnitt av Brothers and Sisters å frukost, sen var det bara att sätta igång, har hittills gjort 5 modul tester (dock inte alla idag) och inte satt under 70% på någon hittills, å jag har gjort det HELT själv, utan hjälp från någon, bara läst i boken, om jag vart osäker! :D jääj!

jag SKA klara detta denna gång! Det är det ända som gäller, få klart allt detta idag, ska verkligen försöka få klart de sista sex modulerna idag å, sen blire mer plugg imorogn, kanske börja lite med lågnivån, om jag är klar med alla moduler, annars blire fler sånna imorgon. Sen onsdag blire till att åka in till skolan å kompletera en lab som jag visst råkade glömma skriva lite mac adresser å shit på nätverksskissen...oops ;) hihi...

Sen torsdag, då blire jobba, sen hem å plugga å på fredag blire å till att jobba å sen åka till skolan å sätta mig med lite lågnivå tillsammans med några ur klassen!

Helgen blir lugn, ska bara jobba å plugga, jobba å sen plugga lite mer! :D hihi...

Ska verkligen göra allt i min makt nu! Fatta va skönt om jag kunde fixa båda tentorna på första försöket?! shit va glad jag skulle bli då, då skulle det inte vara mkt som skulle kunna förstöra för mig, å gö mig ledsen! Skulle nog kunna säga att om jag klarar båda tentorna skulle INGET bring me down så att säga! :D hihi...man kan alltid hoppas! ;)

Nä nu ska jag fortsätta vara duktig å ta mig igenom modul 6

PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

YOU CAN DO IT!!!!

2007-03-19 @ 22:12:39
Postat av: Hanna

YOU CAN DO IT!!!!

2007-03-19 @ 22:12:39
Postat av: Hanna

YOU CAN DO IT!!!!

2007-03-19 @ 22:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback