Intervju

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
Jag är mörkrädd, blyg och rätt känslig

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
En gör härlig personlighet slår typ allt!

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Nä igentligen inte, Jessie eller så fastnade aldrig...

Hur var du som barn?
B L Y G! men stora bokstäver och tyst å för den delen.

Vad tycker du om fildelning?
It's the shit! :D

 Varför bloggar du?
Ööö...för att ibland behöver man någonstans att få lätta på trycket och det kan ibland vara lättare att göra det på "papper" än att bara säga det.

 Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Nää

Vad kan man leva utan?
Matematik typ..:P haha

Vilket är viktigast hos din partner?
Om du ger mig en så ska jag ta reda på det, ok?!

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Harmoni, vad är det?

Hur ofta lagar du mat hemma?
Öhm...inte så ofta som jag borde..

Vad skulle du göra med ett friår?
Resa runt å upptäcka världen typ

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Thiland! love thia food! :D

Hur svarar du i telefonen?
"Hallå", eller typ "Hej det är Jessica" eller dylikt, beror ju på vem som ringer å juh..;)

Är du pinsam på fyllan?
öö..troligtvis JA! Men, det man inte vet mår man inte dåligt av ;)

Vilken var din första konsert?
OJ! öö..hmm..Beach Boys?

Människa som gör dig enbart ledsen?
Öhm...inga kommentaraer...

Människa som gör dig enbart glad?
Hanna Gustafsson <3

 Värsta känslan?
Panikångest och araknofobi (spindelrädsla), å typ getingar..

Favorit tv-program?
Gilmore Girls, One Tree Hill

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
Först sova så länge som man kan, upp frukost är redan lagad, sen bara typ slappa å inte gö nå vettigt alls..jäsa runt i mjuksar mest hela dagen! :D

När grät du senast?
hm...i söndags typ...:/

Är du vidskeplig?
Nää..inte så värst tror jag...va mer förrut när jag va yngre...

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Vissa saker..MEN saker sker av en anledning, utan dem skulle jag inte vara den jag är idag så...

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
njaa...har inga större behov av det..

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
Oj, en del saker...

Vart går din drömresa?
just nu, GREKLAND!

Vem är ditt drömragg?
den perfekta killen...

När blir man vuxen?
Blir man någonsin vuxen?

Vem är din hjälte?
Min bror

Vad tror du på?
Vänskap över lever allt om det är RIKTIG vänskap!

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Lycklig.

Vad är lycka?
Att få älska och att vara älskad.

Vilka personer beundrar du?
Familjen och vännerna

Vem har makten i ditt liv?
Jag (eller ibland mitt självförtroende)

Har du någon dold talang?
Tror allvarligt inta jag har nån talang...så i sånna fall är den väl dold för mig å...

Vilket djur skulle du vilja vara?
öö...vet inte snigel?! haha

Har du någon fobi?
Rädd för spindlar, getingar å mörkeret...och att prata framför folk..hålla föredrag å sånt uscha

Vad är det pinsammaste du gjort ?
jadu..finns väl en del

Har du snattat någon gång?
Nope...men än är inte livet slut...haha

Kommentarer
Postat av: Hanna

stämmer det sär om mig även när jag r sådär sjukt odrägligt dryg också?? :P

Postat av: Joel

Tror fortfarande inte på det där med blyg faktist
men säger du så så får man vällan lita på dig.

2007-03-28 @ 13:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback