framtiden...?

usch vad allt ska trycka på, ens framtid å allt vad det innebär...

vad ska man ha för jobb?

vart vill man bo?

vad vill man göra?

?!?!!?!?!?!?!?!?!?!

hur ska man klara av allting?

kommer man någonsin att finna det man letar efter och bli lycklig?

kommer ens drömmar att gå i uppfyllelse?

kommer man att vara nöjd med sitt liv när man ser tillbaka på det i sina äldra dagar?

?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?

det är frågan det...hur vet man när ens val man gör är rätt?

hur känns det när man har rätt?

kommer mitt liv att fylla någon som helst mening?

"to this world I'm unimportaint just because I've got nothing to give..."

tankar snurrar, gör mig yr, gör mig trött, orkar inte tänka mer snart...

fan det va ju inte detta denna blogg skulle handla om...den skulle ju handla om hur mkt jag längtar till sommaren..men tydligen inte..haha

nää...äh, ska väl gå å göra nått med mitt liv nu...eller nått...aja

HEJ!

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahaha.. inte riktigt som du planerat då...

2007-03-23 @ 21:53:01
Postat av: Björn

Ja ens tankar kan få det mesta att snurra. Men om man gör det bästa av varje dag eller bara helt enkelt försöker göra det man verkligen vill just då. Så tror jag man i framtidne kommer kunna se tillbaka och inse att man i alla fall hade det bra! Och det e ju det som allt går ut på. Att man skall ha det bra och leva som man vill. Trivs man inte i sin dituation då kanse man borde tänka över att göra nåt åt det. Vad man skall göra då är ju inte alltid så lätt å veta men man kan ju börja fundera på det i alla fall. Men vafan man bör nog inte tänka så mycket ändå när allt kommer omkring. Lev livet å ha sköj bara.

ha d toppen! kram

Postat av: jessica svarar

ska nog helt enkelt inte tänka så mkt som sagt! ;P hehe...så sant så! :D hehe solar just nu gör jag japp!! :D NICE NICE! :D:D hihi

2007-03-24 @ 13:14:42
URL: http://jessicaamie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback