=/

jag hatar detta...det är helt sjukt, har sällan mått så här...

jag fattar inte hur en peson kan vara så dum i huvudet...jag fattar ingenting...jag är så himla dålig! VÄRDELÖS!! kan aldrig lära mig någonting...aldrig lyckas jag, alltid jag som är sämst, och som inte kan alltid jag som aldrig kan göra rätt...fattar inte detta helt sinnessjukt! jag vill bara för en gångsskull känna som att jag faktiskt kan någonting...känna att jag faktiskt kan, men den känslan lär ju aldrig innfinna sig...jag är och kommer antagligen alltid att förbli sämst, dummast, blondast och mest misslyckad...

Kommentarer
Postat av: Angelika

nej då! nu ska vi inte vara såna, alla kan ha en dålig dag! bara för att det går uselt nu behöver inte betyda att man kan ngt för det...det går super vet du! PoK

2007-03-14 @ 11:10:12
Postat av: Joel

Åter igen säger jag till dig att du inte är värdelös. inte alls, långt från.

Och oroa dig inte för i möra, det kommer att lösa sig.

Kramar

2007-03-14 @ 17:56:20
Postat av: Björn

Men gumman då... inte skall du känna så! Du är bäst i världen på att vara dig själv och det är då ingen annan som kan ta det ifrån dig! Stå på dig så skall du se att det känns ljusare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback