1337

bra dag idag!

hade tenta, klarade halva, men inte hela, men lika glad för det är jag! jag menar, titta bara ut genom fönsteret...kan man bli på dåligt humör en dag som denna, det ända trista va att behöva sitta inne i en datasal mellan 14-18 men men...

jag älskar verkligen detta väder! :D såååå härligt! hihihi

blev efter tenta kaffe idag på wayne's det va gott å trevligt! :D Idag har jag slappat nu när jag kommit hem, kollat på tv å haft det gött bara! :D

ska plugga imorgon! MASSA MASSA MASSA! har tenta på torsdag å den ska jag klara, så det så!

Träning imorgon, å inget skulle nog kunna stoppa mig från att gå, om jag så skulle vara döende skulle jag pallra mitt ass dit, för NU är jag sååå sugen på att träna! ÄLSKAR våren! hihi...synd bara att det är inne träning imorgon, hade vart väldans gött med ute träning, men men sånt som man får stå ut med! :D hihi...

jag vill aldrig att sommaren ska ta slut, mår så fantastiskt bra av att det börjar bli lite ljusare! :D hihi

Tänk er detta lixom:

Ni sitter ute, en varm å skön sommar kväll och pratar å myser med sina vänner, kanske grillar man en korv eller två, å dricker att par kalla öl till det och lyssnar på lite härlig musik, James Morrison kanske? Kan det bli bättre?
:D

PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: joel

Ja visst var det gott med Tenta Kaffe, DEt är mer politiskt korrekt än att dricka tenta öl mitt på dagen. Jag får önska dig lycka till med pluggandet idag, Det kommer gå jättebra ska du se. Nu ska jag snart klä på mig, och köpa lite fika, min bror,syster och brorsflickvän kommer o hälsar på.

2007-03-27 @ 08:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback