väntar...

på att få åka till jobbet, har inget att göra...hrmpf..det är varmt...skööönt fast vaaarmt...

idag blire till att stå i receptionen igen, de ringde mig ju i veckan efter söndagen som jag jobbade där, å de tyckte att jag skulle komma in å jobba lite mera där i receptionen, för det var nån helg i slutet på juli som de behövde ha personal...varpå jag svarade att då måste jag nog få lära mig det lite mera ordentligt, å de höll hon som ringde med om. Varpå hon frågade om jag kunde komma in å jobba måndag (idag) när de hade möte...visst tänkte jag, å svarade att det kunde jag väl göra...sen ska vi göra upp vilka dagar jga kna komma in å lära upp mig. :D Fast det käns ju jätte bra att jag redan då har hunnit stått där själv två gånger utan upplärning (Y) typ...HAHA aja vad gör man inte för alla? Klart man ställer upp lixom..:P hehe men iaf så nu sitter jag här å har tråkigt, ska snart åka till jobbet..eller ja snart å snart men om en timme eller så...(suckar) haha...sen när jag kommer hem måste jag fortsätta att packa lite, har ju lite smått å gott kvar att packa eller ja egentligen har jag väl det mesta kvar att packa...jag har bara dumpat ner en massa kläder i resväskan...haha måste kolla igenom å sortera ut vad som ska med å inte...vill inte packa med FÖR mkt...men det lär ju gå toppen...hehe de som känner mig vet att jag inte på något sätt eller vis kan packa light..:P hehe men det bjuder jag på en dag som denna :D hihi...

Nä om man kanske skulle ta å försöka få i sig lite lunch...fast jag är inte hungrig, det är för varmt...HAHA ;)

PUSS PUSS



psst..förresten, bilder från helgen finns på bilddagboken :P länk finns under länkar (där pekar) ;)

Kommentarer
Postat av: malin

hoppas du får det skoj på cypern nu! Du kommer vara brun som en pepparkaka sen din fuskis. saknar dig redan hihi!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback