nu äre sommar på riktigt!

idag äre ett år sedan denna tös tog studenten, ojojoj va fort tiden går! :P hehe men fatta va skoj det var...ska dock inte på nån studentskiva eller så alls iår, kanske är bäst så....för annars hade jag väl blitt avundsjuk på att de får ta studenten men inte jag..:P hehe

Idag blire till att ligga å steka fläsket i solen lite...haha (inget annat för mig så) sen ska jag ta mig in te blg å träffa världens bästa Ivars! Vi ska börja med att grogga lite hemma hos henne sen blire att ta sig till centrum, tar ett litet pit stop hos Lisa där Jonas (aka "lillen" jonte marräng eller j marrang) för tillfället bor, sen blire nog s1 eller nått å en öl eller två :P hihi skoj skoj jag måste bara ta det lite lugnt, för om jag inte har någonstans att sova inatt och jag inte kan ta bilen te blg så måste jag ta sista bussen hem för att sedan runt en tio? tiden eller så ta mig tillbaka till blg i bil, så inge bakfylla får förekomma ;P hehe...Men förhoppningsvis så ska jag kunna ta bilen dit redan ikväll å sedan slagga någonstans :D För imorgon ska jag på stephen lynch :D jäääj sååå skoj skoj skoj! :D hihi

Nu äre inte Cypern långt borta nå :D tihi

Nä nu ska jag ta å gö mig lite frukost å sen sätta mig ute i värmen å käka den...det är inte lite varmt ute idag, SKOJA INTE!! :D hehe

PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback