helgen

som skulle vara en lugn och skön helg med en resa till stockholm inplanerad för att se Stephen Lynch live slutade som en helg bör göra mest...:P hehe blev lite fest i fredags, det va ju studenten så why not?! haha satt hemma hos Ivars å groggade å grillade å hade det mys! den tjejen är bara BÄST! :D

Sen i lördags satte jag mig i bilen bakis som man va efter fredagens härj..:P och styrde kosen mot våran huvudstad, stockholm (duh?) haha...för att se Stephen Lynch! Det va så himla skoj! Den killen är ju inte frisk på många ställen han inte ;) HAHAHA men skoj va det iaf...tyvärr fick stockholms besöket ett litet oväntat slut...men det ordnade sig iaf! tur det iaf! :D jobbigt när vissa blir som dom blir när de blir fulla...haha aja kom hem rätt sent igår så idag är jag lite trött i ögat...helgen har iaf vart lyckad tycker jag! :D

det är varmt ute å jag vill bada...vill du följa med? :P

Kommentarer
Postat av: Anna

PUUUUUSSSS!

2007-06-10 @ 19:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback