Hej, vem är du?

Vad heter du? Jessica Amie Bennison
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? hm...Amie i förnamn istället för andranamn kanske...vet inte riktigt
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Har hört nått att om jag blitt en pojk skulle jag ha hetat John Robert, min mormor ville att jag skulle heta Charlotte
Vilket stjärntecken är du? Oxe
Vilken årgång är du? 1987
Var bor du? Falun, Dalarnas hjärta ;)
Bott utomlands? nää..inte precis...bott i lägenhet i Sydney i nån månad under semester...
Flyttat antal gånger? Bott i samma hus hela livet...
Var skulle du vilja bo? Någon annanstans
Vilken skolklass? TBDBP
Vad vill du bli när du blir äldre? Det är inte fastställt till 100% men nått inom polisväsendet kanske...

Utseende

Hur lång är du? 170 typ...
Hur mycket väger du? 56,6 kg stod vågen på igår...
Hårfärg och frisyr? Blond, å uppklippt axellångt ungefär...med typ sne lugg...
Ögonfärg? Helt klart blåa
Mest nöjd med? Har alltid gillat min ögonfärg...
Minst nöjd med? Finns mycket, man är väl pessimist när det gäller sitt utseende...haha
Skostorlek? 37 typ...
Glasögon? Mjo..men går bara ut om linserna sitter i..:P
Har du några piercingar/tatueringar? Bara vanliga hål i öronen...inga tatueringar, men kanske en på ingång :D


Favoriter

Filmer? OJ...finns många, shawshank redemption är jäkligt bra!
Låtar? just nu, To live is to die, Loverman, Astronomy och Mama Said med Metallica
Årstider? SOMMAR! helt klart, men alla årstider har sina stunder :D
Mat/dryck? Pasta/Vatten
Djur? Räknas dammråttor, annars inga..:P
Färg? Svart, blå, röd typ..kanske..
Parfym? Escada summer heat, cocos, å Ralph Lauren (den blåa flaskan) :D
TV-program?O.C, One tree hill, heros, jericho, desperate housewives, Gilmore Girls, CSI m.fl typ...
Ämne i skolan? hm....Juridiken är rätt spännande, men allt är interessant
Sysselsättning? Musik, läsa, kolla på nån serie...

Kläder

Vad använder du just nu för jacka? just nu är jag inne..men annars en vit jacka med gröna tunna rutor på...
Vad använder du just nu för skor? Vans eller Converse...äre varmt typ flipflop :P
Favoritfärg på kläder? kallt: jeans å nån topp, varmt: surfarshorts å nån topp typ..
Favoritmaterial på kläder? Bomull
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? nya toppar, byxor, å underklläder!
Favoritaffärer? Vero Moda, Gina Tricot å H&M
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? olika...
Favoritmärke? beror på vad...
Vad använder du för kläder just nu? Mjukisbyxor å slapp t-shirt

Ditt rum

Stort, litet eller mitt emellan? Lagom...lite mindre än lagom kanske..
Vilken färg på tapeterna? Gula väggar
Vilka färger går rummet i i övrigt? Vita möbler å typ lila gardiner å sängkläder...
Favoritmöbel i rummet och varför? Sängen skööön! :D fast liite liten...måste möblera om så jag får in en större :D
Vad vill du ändra där inne? skulle kunna tänka mig att tapetsera om..men ingen idé vill flytta så..:P haha
Vad har du där inne av följande:
a) TV? Japp en platt jäkel ;)
b) Video/DVD? japp
c) Dator? japp en bärbar
d) Stereo? japp
e) Telefon? hade en bärbar, men den störde ut det trådlösa nätverket...haha så nope...men man ha ju mobilen ;)
Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Våran gräsmatta å grannarnas hus å gårdar...
Vad gör du oftast i ditt rum? Jadu..sover..slappar pillar med datorn..vad tänkte ni annars på ;)
Vem förutom du brukar sova i din säng? Brukar bara vara jag oftats...:/
Favoritpryl i rummet? Datorn å Tv typ...fast mest datorn :D

Blandat

Vad heter din morfar? Min morfar hette Arne
Vad har du i din:
a) Inget...
b) Har ingen skolväska, men min väska innehåller lite alltmöjligt nödvändigt :D
c) Ja det va ju den som jag nände här över, nå detaljer på vad som finns tänkter jag inte gå in på :D
Vad är du beroende av? Datorn å typ...ja internet :D hehe
Vilket land kommer du i från? Är född i Sverige japp...men är inte helsvensk..
Vilken sorts lypsyl använder du? Det jag får tag i, men köper jag själv blire försvarets hudsalva :D
Vad tror du på? tror? jadu...ingen aning...slumpen ibland, ödet ibland men oftast inget...HAHA
Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Är väl skriven i Svenska kyrkan men mer än så äre inte...
Vad köpte du senast? En pizza å en cola på pizzerian på sveatorget i blg :D MUMS
Har du nåt husdjur? nope...som jag redan har sagt ja..
Vad bor du i? En falurödfärgad villa..

Grejer

Plånbok: En röd som inte går att stänga...need a new one jupp
Tandborste: öö..en tandborste...:P
Smycken: Svarta, grå/rosa, armband...typ...klocka på andra armen
Solglasögon: Ett par feting stora Dior, å ett par andra Gucci, å pilotisar!
Nagellack: Rött ibland, (oftast) rosa ibland å franskmanikyr sällan...
                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback