falukalaset

Kajsa min räddare i nöden! :D hehe slapp man sitta hemma å tröka igår kväll! Åkte ner å träffade Kajsa, Kristin, Ika och Ikas kompis från USA igår! det va skoj! stod och skrattade åt alla som uppträdda...haha ;)

Ja och idag har jag jobbat...som vanligt! ;D imorgon ska ajg å jobba, men inte rikigt som vanligt, imorgon ska jag nämligen stå i receptionen (Y) haha aldrig gjort det förr...gick med en timme idag å fick lära mig, å imorgon "flyger jag solo" så att säga..:P hehe men detta betyder att jag inte börjar förrns 14.45 istället för kl 07.00 (Y) tummen upp för det japp! :D Så nu blire picknick i nån park med folk! :D hihi SKOJ SKOJ! Med andra ord är denna kväll å räddad ;) hihi

PUSS PUSS nu ska jag hoppa in i duschen å duscha å sen gö mig klar :P hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback