do you know?

Ord betyder så mycket för en människa. Ibland önskar jag att jag kunde uttrycka mig bättre, att jag kunde beskriva mina kälslor med ord, så att alla skulle förstå hur jag känner det utan att missförstå mig, utan att tycka att jag skriver "fånigt". Jag vill kunna skriva någonting som betyder något och inte bara en massa trams hela tiden. Jag vill kunna ge uttryck för mina tankar och funderingar och faktsikt få fram det jag vill få fram. Om jag mår bra och är glad vill jag att mina texter ska spegla detta, om jag mår dåligt och är ledsen vill jag att det ska framgå av tonen som ligger bakom varje utvalt ord, så att alla förstår. Det ska framgå av varje ord hur jag mår och hur jag känner det. Varje stavelse ska berätta en egen historia som ligger bakom de så noga utvalda orden som kommer från mitt innersta rum, som jag här låter alla beskåda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback