Nikola Sarcevic

Ett måste i musik samligen är Nikola Sarcevic's (sångaren i millencolin) två solalbum, de är sjukt bra! :D Fast Millencolin i sig är bra de å! Men dessa två album (Lock-Sprock-Krock och Roll Roll and Flee) är helt otoroligt bra! ME LIKE! jepp! :D tihi..

Några heta låttips på skivorna är:

My Aim Is You
New Fool
From Where I'm Standing
Goodbye I Die
Let Me In
Love Is Trouble
m.fl

Alla låtar är bra egentligen men här är iaf några låtnamn! ;) tihi..

En anna låt som är ett måste är The Ballad med Millencolin, har du inte hört den? Gör om gör rätt å gå å lyssna på engång! :D mihi, å en till låt som man måste kunna är Mama Said med Metallica, kan du inte den? Lär dig den! OKEJ?! ;P

Nu ska jag fortsätta njuta av min fin fina musik! :D å kika lite mer på serien jag håller på å kika på just nu :D mihi

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag älskar oxå Nikola Sarcevic!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback