ledig dag idag ^^

söndag, och jag va ledig :D kan det bli bättre? nope don't think so :)

Började med att sova sova å få se nu sova va det ja ^^ mihi skönt att för en gångs skull inte behöva ha nån väckarklocka igång! hääärligt :) Sen slappade jag lite duschade å fixade å hade mig, för att sedan åka till blg å träffa Linda för att gå på bio, men först tog vi oss till resecentrum å lämnade grejer hos en av hennes kompisar, sen tillbaka till biopalatset å hämta ut biljetter sen tillbaka till resecentrum å plocka upp hanna sen till kupolen å fixa lite gott till filmen å sen tillbaka till biopalatset, och vi kom så perfekt så filmen började i princip när vi hade satt oss tillrätta alla tre ^^ tajming va det ja! :D Filmen var bra, men hade inte förväntat mig nå annat heller :D va ju Potter man såg ^^ hihi de är alltid bra ;) Den va bra, men lite kort tyckte jag hihi...rätt coolt att de har lyckats göra den filmen som är baserad på den längsta boken kortast ^^ (Y) för det ;) hihi

Sen åkte jag hem från allas vårat kära borlänge ^^ hämtade upp hanna, å åt en munk :D mums vi skulle hem till mig å fixa så hon skulle ha lite musik att lägga in i sin iPod tills hon drar till USA nu på tisdag :D efter att det va fixat pyste vi ut på en liten promenad det va skönt! Måste börja promenixa oftare! det är skönt :D hihi..

Nä nu ska jag nog ta å avrunda detta...ska ladda upp lite pics på Bilddagboken :D kika in där om intresse finns ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback