En lista...

STEG 1

Skostorlek? 37 tyo...
Civilstatus? Singel typ...
Höger eller vänsterhänt? högerhönt
Kär? Mjaa kanske lite...

STEG 2


Skor som du bar idag? Skate skor
Dina svagheter? Förbannat envis, sen var det ju det där med självförtroendet ja...
Rädsla? Småkryp av olika slag, tala inför folk, å hmm typ ensamheten ibland...
Målsättning? Om jag nu hade nån konkret målsättning skulle det ju vara förbannat nice...nu är dock inte det fallet...:/

STEG 3

Pepsi eller Coca Cola? Vatten?! :D
McDonalds eller Burger King? Helst inget...;)
Adidas eller Nike? Njaa...är mer en converse/vans eller skateskor kind of girl :D
Lipton Ice Tea eller Nestea? Lipton alltid!
Choklad eller vanilj? Vanilj, om det inte gäller en chokladbit det vill säga :D då ska den gärna sitta i vanilj glassen :D

STEG 4

Svär du? jovars det händer lite väl ofta dock..
Sjunger du? Hellre än bra japp :D mihi i duschen alltid :D:D
Duschar du varje dag? Njaa...varannan oftast men ibland varje..
Gillar du skolan? Joda det är interessant :D
Tror du på dig själv? Oftast inte...:/
Kommer du överens med dina föräldrar? Jao

STEG 5

Har du under den senaste månaden...

Druckit alkohol? Jo det har nog hänt några gånger sådär ^^
Rökt? Tyvärr...:/ men inge mkt...bara ett blåss eller så å insåg hur illa det smakar! Usch blä å tvi
Shoppat? öö...aa när gör man inte det?! :D
Ätit en hel ask müsli? Nee inte det nej..men andra flingor har ajg satt i mig :D
Ätit sushi? Nope...
Stått på scen? Nä usch å fy...
Skejtat? Nää...tyvärr...:/ när ska jag få testa det da?!
Bakat? Nope...lagat mat har jag däremot gjort :)
Stulit något? Nope...bara ärvt saker :D

STEG 6

Har du någonsin..

Däckat eller varit jättefull? Öhm...har väl hänt...
Blivit kallad hora? Jo
Blivit nerslagen? nerslagen vet jag inte om jag blivit det skulle jag inte påstå inte fysiskt iaf...

STEG 7

I framtiden...

Namn på barn? Amie, Mathilda, å Felicia är namn jag gillar, Tea är oxå fint :D
Hur vill du dö? Lycklig
Vad vill du bli när du blir gammal? Det var ju det där med framtidsplaner ja...;)

STEG 8

Antal människor du skulle ge ditt liv för? Finns ett fåtal
Antal CD-skivor du äger? Oj, mest gamla saker från barndomsåren...:D å lite annat som är skoj att ha
Antal piercings? Bara i öronen
Antal tatueringar? Ingen, inte än iaf :D
Hur många gånger har du varit med i tidningen? Jadu...vart med i nån intervju här och där av och till typ..:P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback