daldans och 30års fest

japp, i fredags drog jag till hedemora och närmare bestämt daldansen med Linda, Carro å Micke. Det va skoj skoj skoj vi håppade runt där å röjde å hade de allmänt skoj :D

Sen igår (lördag) drog jag till borlänge och hängde med elin till hennes bror på 30års kalas eller liknande, och där satt vi å drack till tidig morgon =) skoj skoj...lite trött nu bara...så jag tänkte slänga mig i sängen å läsa lite för att sedan somna gott och sova tills klockan ringer så fint kl 04.45 imorgon bitti (Y) yääy för att jobba! :D hehe men pengar är alltid pengar :D

Fick även prata med super tjejen numero uno på telen idag ^^ det kändes bra! Imorgon ska vi ses <3 yaay inte en dag försent tycker jag! ^^

Natt sovgott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback