borlänge festen (:

Har precis kommit hem och satt mig här efter en kväll i borlänge med Linda! Vi va på borlänge festen å såg på Mimikry å sen på Ebba Gold, (jag känner mig döv på ena örat) :) haha Det var hur som helst super skoj! Vi hoppa sunt å härjade längst fram! :D Vi ägde helt enkelt :D mihi Mimikry är riktigt riktigt bra faktiskt! å Ebba Gold är å bra! Bra livat på scenen va det skoj skoj! :D Nu är jag lite trött...ska krypa ner i sängen för att sova, å sedan vakna å ta mig till blg igen imorgon, ska följa Ivars te taturaren å hålla henne sällis när hon ska göra sin sjukt fina tatureing ;D mihi...jag vill oxå ha en! :D Har kikat runt lite å hittat rätt många fina..:D Men ska kika lite mer imorogn å! :D hihi..

Nä nu ska jag säga godnatt å ta å krypa ner i sängen min å slumra! Lär inte va nå problems att sova efter denna dag! :D bilder kommer komma upp på bilddagboken inom kort! :D hihi

PUSS Natti Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback