att gråta

gråta kan man göra av så många olika orsaker, vi har den vanligaste orsaken, man är ledsen, sårad och mår dåligt då gråter man för att lätta på trycket, en annan orsak kan vara ilska, man blir så arg så man gråter pga att man känner sig så evinnerligt oförstådd eller liknande, sedan har vi en annan anledning som inte är fullt lika vanlig att man gråter för, inte för mig iaf, och det är pga lättnaden, att man helt plötsligt slappnar av och känner hur bra man mår så man börjar gråta. Det är skönt det med, precis som för de andra två så får de en att efteråt känna sig lite tom, vilket ibland kan vara skönt, något som är jobbigt med denna tredje anledning är att när någon frågar varför man gråter kan man inte rikigt svara, det är så mycket olika faktorer som gör det. aja men iaf...gråta är skönt att göra, dock en aningens uttröttande så nu ska jag krypa ner i min "nya" säng :) synd bara att jag måste ligga här alldeles ensam, hade gärna fortsatt ha dina armar runt mig resten av natten oxå, då känner jag mig trygg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback