wonderful world...

med James Morrison är nog en av de absolut bästa låtarna jag har hört på länge! HANNA tack så jäkla mkt för den! ÄLSKAR den! man skulle kunna tro att han läst mina tankar när han skrev texten...shit asså...:P

eSec fest igår, det va skoj! började förfesta runt 15 tiden....hmm tidigt? äh, allt efter 12.00 är okej! :D hehe...satt hemma hos Joel å drack lite å hade det trevligt, sen gick vi till kåren, där vi hade hyrt puben, 15kr/cider/öl, BILLIGT! jajjemän, kl vart en sådär sju åtta någonting å jag räkade hälla ut min cider på Joel, det va INTE meningen! jag LOOOVAR!! å jag menade inget illa när jag ville ha sällskap hem till dig, när vi skulle gå å hämta mitt lägg (ja puben blev ju förfesten) ;D hehe....jag tänkte bara om du föll ner i en snö driva så skulle jag kanske behöva hjälp att få hem dig ;) shit va skoj det va! fast jag suger på biljard, men det är lite orättvist att spela mot killar, för tjejer har vissa saker som killar inte har å de kan ibland vara lite ivägen när man ska stöta köt, (bröst kallas det japp) :P hehe..sen att jag inte rikigt kunde sikta rakt hade INGET med att jag förlorade att göra! men jag ägde iaf på darten! :D så det så! :D woohoo :)

sen bar det av ner till flamman, där vi festade loss ännu lite till...skoj skoj! sen kom mina älsklingar dit å jag blev ÖVERLYCKLIG! sååå himla skoj! sen fick jag lov att säga hejdå till elin som åker till london på söndag (imorgon) å då blev det lite ledsamt, eller VÄLDIGT ledsamt, suck jag hatar att säga hejdå! det gör ont i hjärtat.

Men kvällen va lyckad iaf! å det va ju bra! :D hehe det tåls att upprepas så att säga! :P hehe...

Nä nu måste nog jag gå å ringa Elin å kolla lite mer på Laguna Beach....jag kommer börja gråta! =( men jag MÅSTE ringa till elin, behöver prata med henne!

PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: joel

Haha, säkert att det inte var meningen att hälla :)
men jag förlåter dig :)
ha det så bra vi ses i möra

2007-01-20 @ 22:03:53
Postat av: Hanna

Ja nu när du fick låten av mig förväntar jagmig världens största gentjänst.. HAHA! Nädå, men att jag får komma hem och kolla på laguna beach hos digibland går bra. För om ajg känner mig själv rätt så kommer jag ladda hem den den dagen jag gifter mig med carl philip..... :P

2007-01-22 @ 22:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback