nu har det gått långt..

klockan är halv tolv å jag sitter fortfarande i skolan..haha men nu är iaf hemtentan klar! fast den blev klar för ett tag sen, ska nog ta å plocka ihop nu å dra mig hemmåt! skulle inte sitta helt fel med lite mat i magen nu måste jag säga! :) är lite smått hungrig om man säger så, har inte ätit något sedan lunch...hmm illa illa :P men men sånt som händer, kanske är tur att päronen inte är hemma, hade det blivit ett jäkla liv må ni tro ;P hehe...

Nä nu ska jag packa ihop här!

Ha det gott!

Natti natt

Hoppas jag inte blåser bort på vägen hem, det låter som att det blåser en hel del ute, men det kanske är ngt annat...haha vad vet jag?

Puss hejj

Kommentarer
Postat av: Joel

Satt ni kvar så länge. Va jobbit, eller var du kvar själv kanske?

2007-01-11 @ 13:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback