miss blond har checkat in (:

hehe...japp det har hon definitift gjot! ;)

Skulle in på SISCO sidan å börja läsa lite inför fredag, men det gick inte så bra för mig, fattade ingeting av sidan, så då frågade jag Jocke över msn vad det va meningen att man skulle göra, å då frågade han mig om jag va blond, å då svarade jag ärligt som det va å sa ja det är jag nog, å så bytte jag personligt meddelande på msn till just detta "miss blond har checkat in (:" så är det..:P hehe

helgen har vart skoj! ut i fredags så SKOJ tydligen va jag på G ;) hehe..sen så slöööade jag heela dagen framför Laguna Beach i lördags, sen om hanna hem till mig i söndags å slöade framför det med mig hon å! :D hehe sen va det tentafest i söndags (igår) det va sååå skoj! :D hehe (tydligen va jag mer på G då än i fredags enligt joel va jag (sätt in ord du sa här) för jag har glömt va det va! ;) hehe

men det va såå skoj. 

Kom hem vet inte när, men när vi gjorde det spelade vi TP (trivial Presuit?) ett tag å det va skoj, ja å joel vann nästan ;P men blev slagna av Ola å Raddox...illa illa, får ta det nästa gång! hehe..sen skulle vi sova men då råkade joel slå på tv.n å där visade de nå liknande lyckochansen på trean sådär en fyra fem på morgonen å joel lyckades registrear sitt nummer, så då kunde vi ju inte gå å lägga oss, jag menar tänk om det hade ringt upp lixom...å vi hade sovit, nä inge bra det inte,...:P hehe..men de ringde aldrig, så jag gick ut i allrummet å sov på soffan tills jag fick ett sms på morgonen som väckte mig, men det va nice, för jag va ändå inte så trött när jag vaknade, mådde förvånansvärt bra, bättre än Joel tilloch med, vilket stördde han en aning ;) hehe..men det blev lite segt åt huvudet efter nästan 4h föreläsning, så jag åkte hem rätt fort efter skol slut, skulle ha setat kvar å pillat lite med hemsidan kanske men gjorde det hemma istället :D duktigt! :D köpte med mig american takeaway pizza hem, å så kom hanna å sofia hem till mig å vi käkade å sen såg vi på laguna beach (nya avsnitt iadg) :D woohoo :P hehe...sen så somnade jag i soffan å sen åkte hanna å sofia hem..hehe...jag är en mkt bra värd jag ;) somnar å har mig bara, men äh, det får de tåla :D haha...

Fick mat över så jag får lunch imorogn i skolan :D nice nice...pizza till lunch inte helt fel inte! :D woohoo :D:D hehe...slipper man betala å, gått åt lite mer pengar än nödvändligt de senaste månaderna...oops men men....ska bli duktig igen nu! å spara lite..:P hehe...

Nu måste jag krypa till sängs om ajg ska orka upp imrogn :P hehe

PUSS PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback