lonley...

ibland känner man sig så himla ensam, även om man är omringad av folk. Och ibland när man är ensam så står man helt enkelt inte ut med det mer, man vill bara att någon ska säga: "kom och va med mig, så du slipper känna dig så ensam" det behöver man ibland.

Men har iaf haft en jätte bra dag/kväll idag, eller ja började ju dagen med att skriva tenta, det va mindre skoj, men måste man så måste man :P hehe

Sen så åkte jag hem, (läste en artikel om en panda hane som va för överviktig så han skulle mosa den stackars honan om de skulle para sig, somliga har det inte lätt inte) i metro på bussen, skrattade lite åt det, lät så skoj :P hehe...väl hemma åt man lite, men det va inte så gott, men men...va inge hungrig nå så...aja

Sen ner på stan med Hanna, springa runt där lite, sen hem, å då lekte jag:
Frisör
Kock

Hemmafru (diskade, å städade lite) :P
Å sen slashas :P (låg i soffan å kolla på film å njöt)

:D Hade hyrt två filmer, Just My Luck (den va bra) å Silent Hill (Sofia, jag fattar inte vad som va så läskigt med den, eller ja den hade ju goda förutsättningar i början iaf men sen spårade den ut en aning) haha...

Å nu sitter jag här i min ensamhet, hanna har gått hem, å jag har inget att göra...skoj eller hur?!

Aja, eSec möte imorgon kl 13.00 inte glömma det inte! sen kanske till Lager 157 med hanna, får se, annars träning på kvällen...om ingen har nå annat mer skoj att erbjuda...:)

PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

På fredag slipper du iaf vara ensam, då är det partajj

2007-01-16 @ 17:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback