jag säger då det...:)

Dagen citat:

Rickard: "Det är är inte så svårt när man kan de det magiska ordet på tre bokstäver."  (man menade han)
Jag: "ja, hjälp?!" :P hihi

inte för att jag va 100% seriös, (fast vissa kanske tror det) men ändå :P hehe...klockren blondie citat :P tihi...

Party Party imorgon...were to sleep were tol sleep? that's the question :D hehe..

lär nog lösa sig, hoppas det iaf :D hehe..

kortis idag..:P

PUSS PUSS

___________________________________________________

just ja...kasnke ska nämna att päronen mina har kommit hem igen, efter en månad i Australien (nice) hehe....va en aning avundsjuk på dem, men men va mitt eget val att stanna hemma, men det va inte fy skam det heller, ett helt hus till sitt eget förfogande lixom nice nice...skulle nog kunna vara rätt skönt att flytta hemifrån, men men..:P

måste ju bara rada upp vad jag fick för presenter! :D hehe

linnen (ett gul roxy, ett grön (enfärgat), ett svart (enfärgat) å ett vitt (med tryck)
t-shirts en gul/grön australien tshirt ;), en "turist" t-shirt, en rosa/grå randig (va nog alla tror jag)
en kjol (rutig) :D suuper söööt! :D
(surfar) shorts ett par gul/orange, å ett par vita typ (roxy) super fina! :D
ett par skor (finare flipflops)
å spagetti in tomato-sause! :D hehe...
handduk

hmm..det va nog allt! :D hehe...nice nice...blev super jätte glad för allting, men tyckte det va lite mkt! :D hehe..men men inget jag tänker klaga över! behövde nya tshirts å linnen å så så nu behöver inte ajg köpa det! :D nice nice...billigare för mig! :D tihi...

Nu ska jag gå å äta! maten va tydligen klar! :D nice att ha någon som lagar mat åt en igen! :D hehe...inte fyskam det inte! :D hihi...

Hejj igen!

Kommentarer
Postat av: joel

gu va gött att ha nån som lagar mat åt en :)

2007-01-24 @ 18:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback