Jag älskar

verkligen musik, jag skulle inte kunna leva utan det! jag är beroende!

3 doors down låt Here By Me är så himla bra! ryser/myser/njuter osv, varenda gång jag hör den, samma gäller deras låt Kryptonite! så himla bra!

Hittade en ny bra låt idag å, som steffa sa va jätte bra, Jason Mraz - I'm Yours, å den är verkligen jätte bra! så himla härlig! :D

Nä nu måste jag verkligen ta å sätta igång med pluggandet, om jag ska kunna unna mig en trevlig kväll imorgon så måste saker å ting bli gjorda ikväll! :D

"It's your god forgiven right to be loved"

           att gå på krogen är som att öppna en
chokladask, alla godingar är redan tagna och kvar
        finns bara några spritfyllda äckel i hörnen.

tihi...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Japp, Im yours är super bra!

Postat av: Anonym

Sitter här och har tagit en paus i pluggandet. det är rätt så ansträngande när det är på Engelska. Men men,man kommer in i det. Ska bli kul att gå ut i kväll iaf

2007-01-11 @ 13:09:54
Postat av: mackan

Akta dig för stöddiga buskar!!!!!

2007-01-12 @ 17:11:38
URL: http://[email protected]
Postat av: elin

men jessica!!!!! den låten ha du väl hört förr??? hela sommarn väl?? de va ju den niklas spelade på gitarren!? eller ha du inte hört den verkligen? då va de tur du lärde dej, för den är bäääst!!!

2007-01-13 @ 09:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback