hemma

nu är jag hemma från min lilla resa igen! rätt skönt att vara hemma måste jag säga, men jag har rätt fullt upp. Kom hem vid fem idag, vid sex hämtade jag hanna vid coop, sen åkte vi vidare till kupolen å träffade elin på veromoda, (jag köpte en klänning, men inte där utan på Gina Trico) :D ur söt! :D Sen åkte vi till American Take Away å käkade pizza GOTT! :D sen hem till elin å bakade kladdkaka å åt den! mums! men nu är jag mätt! ;) Hade för övrigt satt igång en tvätt innan jag åkte å hämtade hanna, så den hängde jag när jag kom hem sådär dunt halv tolv, fast innan det (efter att jag släppt av hanna hemma hos sig) så svängde jag förbi Statoil, för jag behövde mjölk till imorogon bitti, fanns ingen mellan mjölk så det blev lätt mjölk istället! men det gär lika bra det! :P Jag tvättade även rutorna på bilen där, för de va smussiga...VÄLDIGT smutsiga! hu...men nu är de rena igen typ iaf :P Å innan jag åkte å hämtade hanna kollade jag även oljan i bilen! Duktig jag är! :D

Men nu är jag som sagt hemma, å ska snart gå å sova i min säng! ahh har längat efter den en aning ;) ska bli så skönt!

Imorogn ska jag nog träffa Sara! :D jääj, ska bli skoj! :D sen bli bjuden på lasange hemma hos elin! mumsigt! :D sen MÅSTE jag hinna plugga nån stans där emellan...haha tenta på måndag, tur att det är hemtenta iaf! Då får man använda sig av boken! nice nice...men måste komma igång med operativsystemet...tenta på det nästa måndag, å sen har vi redovisning (muntlig) :I nu på tisdag...känns som att vi kanske borde sätta oss i gruppen å gå igenom det lite innan dess...eller? hmm en tanke bara!

Nä nu ska jag gå å sova!

Natti natt!!

Kommentarer
Postat av: Joel

Ja, det låter som en bra ide det att sätta sig o gå igenom. I helgen kanske? Vad sägs om det?

Har tappat bort din adress, därför jag inte läst din blogg på ett par veckor. Sorry.... Kramar

2007-01-05 @ 18:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback