helgen

har vart skoj :D hehe...eller ja helgen å helgen, men det blir vad man gör det till :D
Utgång både torsdag (med joel å markus (buskbekämparen) ) :P hehe...varning för stöddiga taggbuskar :P hehe... å fredag (med rickard, ew, å johan) blev flamingo som vanligt i fredags (fast det va rätt skoj) å banken på torsdagen, hehe joel är bra på att kläcka ur sig saker han :P hehe

å idag (lördag) blev det plugg, sen tacos, sen pot.sallad, rostbiff, å sen glass på det :D hehe...jag är mätt nu :P men gott va det! :D

Imorgon (söndag) måste ajg plugga...tanta på måndag, skoj skoj...men men A girls gotta do what a girl gotta do :P  "doh"

aja...tur man inte är fullt så dum som du ser ut da :P hihi..

Nu måste ajg snart sova, om jag ska orka plugga hela dagen imorgon, det är ansträngande..haha :P

PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Hanna

vadå potatissallad!? tror du jag serverar sånt skit! nej vet du vad.. nu vill jag se att du skriver ett nytt inlägg och poängterar att de va potatisgratäng.. hahaha!

KOlla in va klockan är när ajg skreiver. Jag menar kroppen är inte van med att gå och lägga sig tidigt på lördagar! HAHA!

Postat av: elin

jag menade I´m yours. klaaaart du hinner hälsa på mej! =) puuus

2007-01-14 @ 11:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback