heldag

med mina brorsbarn idag! :D gick upp rätt tidigt, men ändå inte syndigt tidigt, ;D åkte in till ystad för att bada till kl elva, men badhuset öppnade inte förrns kl tolv...konstigt...hehe

Men vi gick å fikade lite medans vi väntade på att badhuset skulle öppna! :D mysigt! :D'

Sen badade vi å sen åt vi på McDonalds, brorsbarnen gillar det! :D hehe...LOVE LOVE LOVE!!

Å just nu sitter ajg med min underbara Rickard i knät! :D han är såå söt!   hej säger han! ;Dvcnhvfjtr.<---skrivet av Rickard! :D ÄLsakr honom! :D mitt söta gudbard/brorsbarn! :D  mycket kärlek.! han är trött å borde sova, men han är väl släkt med mig, vilket betyder att han kanske är en aning för envis för sitt eget bästa! :D hehe...men han är så snäll å söt ändå!! :D:D

NU ska jag gå å läsa en saga för Rickard kanske...om han ville det..juryn är inte rikigt enig än :D hehe..

PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: elin

hej du

2007-01-03 @ 12:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback